Oldalak

2015. július 26., vasárnap

Epilógus

* Sziasztok! Hát ide is elérkeztünk, itt a vége. Ezúttal nem lesz következő évad, ez a végleges befejezés.
Köszönöm minden olvasómnak hogy az idejüket szánták a történetemre. Hálás vagyok minden kommentért/pipálásért/oldalmegjelenítésért/olvasásért.*

10 évvel később

Lexie szemszöge:
Az éjszaka közepén sírásra ébredek. Megint. A héten már harmadjára. Pedig még csak kedd van.
- Most te mész.- mondom a férjemnek álmosan.
- Legutóbb is én mentem. - feleli, miközben még a szemét sem nyitja ki. 
Egy barátságtalan morgás kíséretében kimászok az ágyból. Lassú léptekkel átballagok a gyerekszobába.
- Mi a baj Jane? Ne sírj, itt van anya.- motyogom, mialatt felkapcsolom a villanyt.
- Szörnyek vannak a szekrénybe.- suttogja tágra nyílt szemekkel.
A lányom még csak három éves, és nem a legjobb alvó. Nem telik el úgy este, hogy ne ébredne fel az éjszaka közepén, majd ne kezdene el sírni, szörnyek vagy ijesztő utca zajok miatt.
- Nincs ott semmi. Látod? - kitárom a szekrény ajtaját. Jane felsikít és bebújik a takaró alá, aztán óvatosan kiles alóla.
- Nincs benne szörnyecske?- kérdezi kíváncsian.
- A ruháidon kívül nincs itt semmi. Aludj nyugodtan tovább. - lekapcsolom a villanyt, és megfordulok, de a lányom megállít.
- Anya, veletek akarok aludni ma!
- Rendben, gyere.- egyezek bele végül.
Jane kimászik az ágyából, megfogja a kedvenc babáját és átrohan mi szobánkba. Visítva ugrik rá az ágyunkra, az apja mellé.
- Apa! Itt alszom ma veletek.
- Rendben Jane, de viselkedj jól.- mosolyog rá a lányunkra Lysander.
A férjemmel nem volt könnyű egymásra találnunk. Hosszú évekig barátok voltunk, de éreztem, hogy még több is lehet köztünk.  Öt éve jöttünk össze hivatalosan. Két évvel utána megkérte a kezem. Még az esküvő előtt megtudtam, hogy terhes vagyok.
A lányom az én sötétbarna hajamat és Lysander különleges szemét örökölte.
Jane vidáman kezd el ugrálni az ágyon. Még csak hajnali három óra van, de máris van energiája.
- Mit mondott neked apa? Azt, hogy viselkedj.- szólok rá, miközben visszamászok az ágyba.
-Viselkedek én, csak nem jól. - feleli a lányom durcásan.
Lysander felnevet, majd óvatosan megfogja a kislányt, lefekteti az ágyra és betakarja.
- Jó éjt Jane! - nyomok egy puszit a homlokára.
- Jó éjt anya, jó éjt apa. Reggel találkozunk.- köszön el, majd összegömbölyödik az ágyon, magához szorítja a babáját és szinte egyből elalszik.
Lysander áthajol a köztünk alvó lányunk fölött, és megcsókol.
- Jó éjt Lexie.
- Jó éjt. Reggel találkozunk.- köszönök el Jane módra, miközben rákacsintok, bár a sötétbe ezt nem biztos, hogy látja.

Celine szemszöge:
Felviharzok a 
hálószobába. Az ajtót becsapom magam után, majd a szekrényhez sietek. Az aljáról előkotorászom a nagy bőröndöt. Ledobom az ágyra és felcsapom a tetejét, majd elkezdem beledobálni a ruháimat, miközben könnyek gyülekeznek a szememben.
- Most meg mit csinálsz?! – áll meg az ajtóban Castiel keresztbe font karokkal.
- Pakolok! Eddig bírtam veled! Most elköltözöm és viszem magammal a gyerekeket is!
- Celine, ne csináld már! Mégis hova mennél? Csak nem mész most el a nagynénédhez vagy a szüleidhez Ausztráliában?
Na ebben igaza van. A szüleim, amint újra épült a leégett házuk, vissza is költöztek. Nina nénikém öt éve elment meglátogatni őket. Megtetszett neki Sydney varászlatos hangulata, ezért azóta is ott van.
- Van egy bátyám is. – felelem morcosan, mialatt még több ruhát pakolok a bőröndbe.
- Igen de a felesége nem szereti a gyerekeket. Nem emlékszel?
Hát igen. Gideon tavaly nyáron vette el Lucyt, aki csak pár óráig képes elviselni a kicsiket. Addig engem ez nem érdekel, még nem befolyásolja a bátyámat. Gideon ugyanis imádja az én három csemetémet.
- Van egy unokatestvérem és vannak barátaim is, akik szívesen látnak engem és a gyerekeket. – idegesen összecipzározom a bőröndöt, de Castiel kiveszi a kezemből és a szoba másik végébe hajítja.
- Celine, nem mész te sehova!
- Megakadályozol benne? Bezársz ide vagy mi? – kérdezem, miközben a lehető legdühösebb nézésemet használom.
- Túl reagálod a dolgot Cel. – óvatosan közelebb lép hozzám, majd a vállamra teszi a kezét. Mikor nem ellenkezem, magához húz és megcsókol. Érzem ahogy elpárolog az összes haragom.
- Most már lenyugodtál? – kérdi, egy pimasz mosollyal az arcán. Válaszul bólintok, majd a vállára hajtom a fejemet.
- Mi lesz most velünk? – kérdezem halkan.
- Hogy érted?
- Mivel fogunk közlekedni?
- A kocsinkkal.
- Igen? Azzal, amit ripityára törtél? Már el is felejteted? Hiszen most veszekedtünk miatta.
- Megjavítjuk. Azt a pár hetet meg kibírjuk busszal. Nem történt túl nagy kár. Te sokkal jobban kiborultál emiatt.
- Nem minden nap kap az ember egy telefonhívást, hogy a férje az autóval együtt az árokban kötött ki. Aggódtam érted – mondom halkan, mialatt lassan felemelem a fejemet és a szemébe nézek.
- Semmi bajom.
- Most már látom.- mosolygok rá, majd megcsókolom.
- Anya! Anya! Anya!- sikítja egy vékony gyermek hang. Eltolom magamtól a férjemet és lesietek a földszintre, ahol az egyik kisfiam toporzékol a földön ülve. Ikertestvére a kanapén áll kezébe egy plüsspolipot szorongatva
A ház minden egyes pontját ellepik a játékok. Mióta a fiúk betöltötték a negyedik évüket, allergiásak lettek a rendre. Amint elpakolok, ők újra szét dobálnak mindent.
- Draco, mi a baj?- kérdezem gyengéden, miközben felveszem őt a földről.
Hihetetlen egybeesés, hogy ő és az ikertestvére az apjuk szemét és az én hajamat örökölték. Tehát az én Dracom is szürke szemű és szőke hajú, mint Draco Malfoy, akiről elneveztem.  
- Elvette a polipomat! – kiáltja a karomba lévő gyermek, miközben kis karjával az ikertestvére felé mutat.
- Igaz ez, Davis?- lépek közelebb a kanapén ácsorgó fiacskámhoz.
Az ő nevét sem volt nehéz kiválasztani. Neki is valami D betűset akartam, és ez volt az első olyan jól hangzó név, ami eszembe jutott.
- Nem, anyuci! – néz rám komolyan Davis, miközben a polipot a háta mögé dugja.
- Nem szép dolog hazudni. – dorgálja meg gyengéden Castiel, miközben helyet foglal a kanapén.
- De én nem hazudok apa! Mond meg neki anyuci! – néz rám Davis kerek szürke szemeivel.
- Nem igaz! – visítja Draco, majd kapálózni kezd a kezemben. Lerakom a kanapéra, mire egyből az apja ölébe mászik.
Én is leülök az említett bútorra. Davis a hátamnak dől és nyakamba csimpaszkodik.
- Jól hallom, a fiúk megint veszekednek? – szökdécsel le a lépcsőn a lányom.
Minden anyai elfogultság nélkül jelenthetem ki, hogy Rose gyönyörű. Apjától örökölt fekete haja a háta közepéig ér. Tőlem örökölt kék szemeiből a tíz évesek őszintesége sugárzik.
- Davis elvette a polipomat.- panaszolja Draco a nővérének.
- Add vissza neki! – áll meg Rose keresztbe font karokkal az öccse előtt.
- Neeeem! Kell nekem! – kiáltja Davis.
Rose felkapja a hozzá legközelebb lévő plüsst, ami egy bárány.
- De nézd, milyen aranyos ez a bari!  Nagy szép szemekkel néz rád és a bundája jó selymes.
Davis egy pillanatig gondolkodik, majd kiveszi nővére kezéből a bárányt, a polipot meg vissza adja Draconak.
- Nahát Rose, ezt ügyesen megoldottad. – néz a lányunkra apai büszkeséggel Castiel.
Én egy boldog vigyorral nézek a családomra. Ez a négy személy, az akik mindennél fontosabbak számomra. Nagyon szeretem a férjemet és a gyerekeinket. Boldog vagyok, amiért így alakult az életem.

30 megjegyzés:

  1. Első komment*-*
    Nagyon jo lett a befejezes:) csak kar hogy vege:( annyira szerettem olvasni a tortenetet..annyira jol irsz:) biztos hogy befejezed? Nem akarod magad meggondolni?:"D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Örülök, hogy tetszett :)
      Sajnálom, de ez a végleges döntésem :)

      Törlés
  2. Nagy kár... Pedig egy őstehetség vagy! Imádtam a történetet! ;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett :D örülök hogy ilyen csodálatos művet is olvashattam életem során :DSok sikert a továbbiakban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodálatos mű szerintem túlzás, de azért köszönöm :)

      Törlés
  4. Nagyon jó:) imádtam az egész történetet, kb másfél éve vártam napról-napra a folytatást. Sajnálom hogy vége, még legalább 5 évadot végigolvasnék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Örülök, hogy olyan régóta itt tudlak tartani :)

      Törlés
  5. Kedves, Klarii!
    Imadtam az epilogust, igaz nagyon szomoru, hogy befejezed. Regen Vőfény Viktória neven irtam kommentet, viszont most "alneven" irok, mivel par ismerosom elegge utalkozo velem kapcsolatban, de ez most nem lenyeg.
    Lexie. Igaz, en biztam benne, hogy Gideonnal jon ossze, de jobban belegondolva ez igy erthetőbb is, hisz Gideon az unokatestvere. Bizonyara Lysanderrel is csodas elete lehet, hisz van egy lanyuk is. Ha pedig tenyleg az apja szemet orokolte, akkor biztos aranyos. ;)
    Celine. Hat eleg furcsan inditottad el az epilogus azon reszet, ahol az o, illetve Castiel eletet mutattad be. Szoval mar nem csak lanyuk, de ket fiuk is van, raadasul ikrek. Kivancsi lennek, hogy Castiel, hogy nez ki "oregkent". ^^"
    Szoval vegulis ez az utolso kommentem ezen a blogon. Remelem hamarosan ujra jelentkezel valamilyen formaban.
    All the Love, Tessa. ∆
    Ui.:Remelem folytatod a BTR-es blogodat, azt is szívesen olvasnam! ^^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viktória!
      Nagyon örülök, hogy végig olvastad a blogom.
      Lexie és Gideon kapcsolat vérfertőzés lenne. Lexie boldog Lysanderrel és lányukkal.
      Celine és Castiel kapcsolatokat nem tökéletes (ezt akartam bemutatni a veszekedésükkel), de szeretik egymást és a gyerekeiket. És boldogok együtt.
      Egyszer még lesz egy új blogom, akkor hallani fogtok felőlem. A BTR-eset nem tudom, hogy fogom-e folytatni.

      Törlés
  6. Sajnàlom hogy befejezed a blogot nagyon imàdtam ;) bàr kicsit meglepődtem jogy Celine és Castiel "happy end" -je veszekedéssel kezdődött de minden jó ha jó a vége :) nagyon tetszett a blogod <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy végig olvastad :)

      Törlés
  7. Agrrrh. Miért is lett vége!? :D Annyira jól írsz! Nagyon szerettem ezt a történetet.
    Ugye lesz még másik blogod is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Talán egyszer lesz még másik blogom :)

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy végig olvastad a történetem. Valószínűleg lesz új blogom. Mindenképpen kifogom rakni erre az blogomra is :)

      Törlés
  9. Hát vége. Eddig nem írtam gondoltam majd az utolsónál kapsz egy kritikát(amit előre mondom nem sértésnek szánok nem hízelgésnek csak őszinte véleménynek NEKED nem az olvasóidnak):
    Az eleje tetszett a vége sajnos nem annyira. A történeted második fele nekem egy kicsit összecsapottnak tűnt pedig nem lennél rossz író (nem is vagy). Az írásaid is mondhatni realisztikusak olyan dolgok amik bárkivel megtörténhetnek. (Kivéve az ide-oda utazgatás az országok között, de az meg már csak a történet díszítésére szolgált mert nem az volt a lényeg hogy hova hanem az hogy messze és nincs tali a barátokkal).
    Pár szereplőt jobban is "megtervezhetted" volna, néhányan nem sokan kaptak időt a kibontakozásra. Pl: Lisander, Castiel, Gideon és a legrosszabb, hogy nem tudtam meg sokat Celineről csak azt hogy rossz az élete viszont Lexieről igen egy nagy kedvenc lett de ezt a kibékülés dolgott Celine-vel és a "szakítást" Gideonnal nem nagyon értettem és az epilógus nekem egy kicsit sántított (bár az nem olyan vészes).
    Sok sikert a következő/többi munkádhoz ^-^ és gratulálok a sikeredhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök a kritikádnak, ezekből lehet tanulni.
      Szerintem pont, hogy a történet eleje volt rosszul megírva, de ahogy érzed.
      Na igen, nagy hibámra tapintottál rá. A szereplők kidolgozása mikor elkezdtem ezt a blogot (két évvel ezelőtt) egyáltalán nem volt az erősségem, aztán ilyenek maradtak a szereplők, pedig tudom, hogy többet is kihozhattam volna belőlük.
      Köszi, hogy elolvastad :)

      Törlés
  10. PIPI!!!!!!!!!!EL KEL HOGY MONNDJAM A PIPI KIS ÍRÓNAK!













    (Klassz lett!!!⌒.⌒ =] )
    By:Anna a lány a ki magába szálllt...
    BOCSÁSS MEG!:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szörnyen viselkedtem...
      Bizonyára emelékszel a hisztimre.
      Azon a napon beszéltek velem először úgy ahogy érdemeltem, este lefeküdtem aludni és másnap anya jól megnevelt amiatt amit tettem.(Jutka elmondta neki.) Attól a naptól fogva úgy bántak velem ahogy kell,meg kellet tanulnom írni,olvasni stb. a jegyeim is becsületesen kellet megszereznem.Először nyavajogtam utána,keményen tanultam, és megváltoztam.Több barátom lett...a bátyám is ráhajtott a jegyeire, ő se bánta meg,és a legjobb hogy segítettünk egymásnak otthon és összetartók lettünk.Már csak heti egyszer nyúlok számítógéphez.A legértékesebb és leghihetetlenebb hogy ez miattad és a blogod miatt van.Már én írok a gépen és nem Jutka.Ő csak segít a helyesírásban.
      Őszintén sajnálom amit tettem!Remélem hogy megbocsáltasz egyszer...
      Elolvastam a történtet is és tényleg fantasztikus!Örülök Celine és Castiel boldogságának!

      By:Anna

      Törlés
    2. Szia Anna!
      Őszintén szólva nem értem, hogy szereztél jegyeket, mivel még a nyári szünet elején "beszéltünk" és még mindig nyári szünet van, de mindegy.
      De örülök, hogy sikerült magadba szállnod. El van felejtve a dolog :)

      Törlés
    3. Köszi!
      (Nyári suliba kellet járnom)

      Törlés
  11. Kár hogy vége van, de nagyon jó az egész történet! Amúgy én mindig nagyon vártam az új részeket, csak egy ideje nem kommenteltem... Ha lesz másik blogod, majd leírod a linkjét? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Amikor lesz másik blogom (nem sokára), akkor kirakom erre a blogomra is egy új bejegyzésben :)

      Törlés
  12. Tudom, hogy elég későn írok, de amint megtaláltam a blogot,egész éjjel fent maradtam és olvastam a blogot az elejétől a végéig egy barátnőmmel. Én értem , hogy befejezted a sztori írását,de egy kis rövid sztorit sem kapunk arról, hogy végül pár év múlva, amikor felnőttek a gyerekek, mien lesz az életük Castiel-éknek és Lexie-éknek? :D Csak egy piciiiiiiiit!! Lécciiiii :DD

    VálaszTörlés
  13. Nem akarsz elkezdeni még egy blogot?? Annyira imádtam!!

    VálaszTörlés
  14. Nem tudom mennyire olvasod még a kommenteket mivel már rég befejezted de imádtam ezt a blogot és van egy kis meglepetésem.
    http://keikoelete.blogspot.hu/2016/01/1-dij.html

    VálaszTörlés
  15. Sírhatok? Légyszi, hadd sírjak. Először is. Nagyon tetszik a történet és megint nagy fangörcsöm lett ettől, de mindegy. Én annyira Lexienek és Gideonnak hogy összejöjjenek. Az, hogy vérfertőzés nem érdekel. Olyan cukik voltak.
    Nagyon tetszett az egész és sajnálom, hogy vége. Nagyon. :(
    Ölellek: Rowena

    VálaszTörlés